W piękny słoneczny sobotni poranek 20 maja grupa członków klubu honorowych dawców krwi oraz ich rodzin wyruszyła w malowniczy wschodni region Polski, jakim jest Roztocze by uczestniczyć w spływie kajakowym malowniczą rzeką Wieprz. Trasę o długości 13km rozpoczęliśmy w miejscowości Obrocz. Rzeka Wieprz z natury płytka, wąska potrafiła niejednokrotnie przypomnieć o sobie, gdy uczestnicy spływu tracili sterowność na licznych meandrach tejże rzeki. Po niepewnym starcie, każdy kolejny odcinek stawał się łatwiejszy, gdyż wszyscy nabierali wprawy i pewności siebie. Po około 2 godzinach dopłynęliśmy do zalewu Rudka znajdującego się przed Zwierzyńcem, gdzie zatrzymaliśmy się na śniadanie. Następnie po pokonaniu progu rzecznego na zalewie popłynęliśmy przez piękny Zwierzyniec, aż do stacji Bagno. Po lekkim odpoczynku udaliśmy się do muzeum etnograficzno-przyrodniczego w miejscowości Guciów. Tu na miejscu podziwialiśmy starą, drewniana roztoczańską zabudowę. Następnie naszą kolejną atrakcją na trasie wycieczki było Muzeum Browar Zwierzyniec, w którym poznaliśmy pełny proces warzenia piwa pod okiem profesjonalnego przewodnika.

Wolny czas przed wyjazdem każdy z nas wykorzystał przechadzając się po zwierzynieckim parku, w którym to „Na wyspie” znajduje się kościół św. Jana Nepomucena. W trakcie drogi powrotnej nasza wycieczka mogła również zwiedzić mini zoo z licznymi egzotycznymi zwierzętami.

Wszyscy uczestnicy spływu kajakowego liczą, że to wydarzenie wpisze się na stałe w kalendarz imprez organizowanych przez nasz klub.